49 възхитителни, интериорни трансформации: Преди и След

трансформации
Тези шокиращи трансформации са доказателство, че малко творчество може да извърви дълъг път.

Когато става въпрос за ремонти, трансформации и декориране, едно е сигурно: снимките преди и след на трансформираните домове никога няма да са ни достатъчни. Нуждаете се от малко вдъхновение за следващия си проект за преобразуване на дома ви? Архитекти и дизайнери трябваше да работят неуморно, за да превърнат някои от най-мрачните и занемарени пространства в истински произведения на изкуството. Продължавайте да четете, за да видите пълните трансформации, пренаредени оформления и актуализираните интериори на някои от любимите ни проекти “преди и след”.


ПРЕДИ: Баня в бунгало от 20-те години в Декатур, Грузия, трансформирана от Или Идалго-Нилсон от Terracotta Design Build.

СЛЕД: Баня в бунгало от 20-те години в Декатур, Грузия, трансформирана от Или Идалго-Нилсон от Terracotta Design Build.


ПРЕДИ: Вътрешна веранда в бунгало от 20-те години в Декатур, Грузия, преработена от Или Идалго-Нилсон от Terracotta Design Build.

СЛЕД: Вътрешна веранда в бунгало от 20-те години в Декатур, Грузия, преработена от Или Идалго-Нилсон от Terracotta Design Build.


ПРЕДИ: Библиотека превърната в кухня разположена в тухлена къща от 18-ти век в района на Джорджтаун, Вашингтон, реставрирана от Патрик Сътън от Patrick Sutton Interior Design.

СЛЕД: Библиотека превърната в кухня разположена в тухлена къща от 18-ти век в района на Джорджтаун, Вашингтон, реставрирана от Патрик Сътън от Patrick Sutton Interior Design.


ПРЕДИ: Кухнята в апартамента на Ноам Двир и  Даниел Раухергер в Ню Йорк, която самите те са ремонтирали.

СЛЕД: Кухнята в апартамента на Ноам Двир и  Даниел Раухергер в Ню Йорк, която самите те са ремонтирали.


ПРЕДИ: Банята в апартамента на Ноам Двир и Даниел Раухергерер, която двойката сама реновира.

СЛЕД: Банята в апартамента на Ноам Двир и Даниел Раухергерер, която двойката сама реновира.


ПРЕДИ: Семейна кухня в испанския колониален дом в Калифорния строена през 1929 г. е преосмислена от дизайнерката Наташа Барадаран и Абрамсън Тейгер.

СЛЕД: Семейна кухня в испанския колониален дом в Калифорния строена през 1929 г. е преосмислена от дизайнерката Наташа Барадаран и Абрамсън Тейгер.


ПРЕДИ: Офисът на Джордж Стефанопулос от “Добро Утро Америка” в Манхатън, преработен от Майкъл С. Смит.

СЛЕД: Офисът на Джордж Стефанопулос от “Добро Утро Америка” в Манхатън, преработен от Майкъл С. Смит.


ПРЕДИ: Антрето в историческия дом на Сара Стори – Нидерхърст, високо викторианско готическо имение – разположено над река Хъдсън в Снеденс Ланд, Ню Йорк, което дизайнерката модернизира за своето семейство.

 

СЛЕД: Антрето в историческия дом на Сара Стори – Нидерхърст, високо викторианско готическо имение – разположено над река Хъдсън в Снеденс Ланд, Ню Йорк, което дизайнерката модернизира за своето семейство.


ПРЕДИ: Холът в историческия дом на Сара Стори, – Нидерхърст, високо викторианско готическо имение – над река Хъдсън в Снедънс Лендинг, Ню Йорк, бе преобразуван в модерен хол за своето семейство.

СЛЕД: Холът в историческия дом на Сара Стори, – Нидерхърст, високо викторианско готическо имение – над река Хъдсън в Снедънс Лендинг, Ню Йорк, бе преобразуван в модерен хол за своето семейство.


ПРЕДИ: За историческия дом на Сара Стори – Нидерхърст, високо викторианско готическо име – разположено над река Хъдсън в Снедънс Лендинг, Ню Йорк, се изсипва яма за басейн.

СЛЕД: Басейнът в историческия дом на Сара Стори – Нидерхърст, висок викториански готически имот, разположен над река Хъдсън в Снедънс Лендинг, Ню Йорк, който дизайнерът превърна в модерен дом за своето семейство.


ПРЕДИ: Главната спалня на Нора и Андре Джордан е преобразувана от Вашингтонската фирма – Solís Betancourt & Sherrill.

СЛЕД: Главната спалня на Нора и Андре Джордан е преобразувана от Вашингтонската фирма – Solís Betancourt & Sherrill.


ПРЕДИ: Кухнята на Нора и Андре Джордан, трансформирана от Вашингтонската фирма – Solís Betancourt & Sherrill.

СЛЕД: Кухнята на Нора и Андре Джордан, трансформирана от Вашингтонската фирма – Solís Betancourt & Sherrill.


ПРЕДИ: Преддверие на къща за гости в Лос Анджелис от 20-те години на 20-ти век получава преобразяване от архитекта Марк Апълтън, дизайнера Дейвид Нето и ландшафтен дизайнер Дебора Невинс.

СЛЕД: Преддверие на къща за гости в Лос Анджелис от 20-те години на 20-ти век получава преобразяване от архитекта Марк Апълтън, дизайнера Дейвид Нето и ландшафтен дизайнер Дебора Невинс.


ПРЕДИ: Преобразяване на детска спалня в къща за гости в Лос Анджелис от 20-те години на 20-ти век от архитект Марк Апълтън, дизайнер Дейвид Нето и пейзажен дизайнер Дебора Невинс.

СЛЕД: Преобразяване на детска спалня в къща за гости в Лос Анджелис от 20-те години на 20-ти век от архитект Марк Апълтън, дизайнер Дейвид Нето и пейзажен дизайнер Дебора Невинс.


ПРЕДИ: Главната баня в къща за гости в Лос Анджелис от 20-те години на 20-ти век получава преобразяване от архитект Марк Апълтън, дизайнер Дейвид Нето и пейзажен дизайнер Дебора Невинс.

СЛЕД: Главната баня в къща за гости в Лос Анджелис от 20-те години на 20-ти век получава преобразяване от архитект Марк Апълтън, дизайнер Дейвид Нето и пейзажен дизайнер Дебора Невинс.


ПРЕДИ: Дневната стая на филантропите Джон и Ейми Фелан в Аспен, Колорадо, е предоставена на StoneFox Architects за трансформация.

СЛЕД: Дневната стая на филантропите Джон и Ейми Фелан в Аспен, Колорадо, е предоставена на StoneFox Architects за трансформация.


ПРЕДИ: Кухнята на филантропите Джон и Ейми Фелан в Аспен, Колорадо, е предоставена на StoneFox Architects за трансформация.

СЛЕД: Кухнята на филантропите Джон и Ейми Фелан в Аспен, Колорадо, е предоставена на StoneFox Architects за трансформация.


ПРЕДИ: Закритият басейн на филантропите Джон и Ейми Фелан в Аспен, Колорадо, е предоставена на StoneFox Architects за трансформация.

СЛЕД: Закритият басейн на филантропите Джон и Ейми Фелан в Аспен, Колорадо, е предоставена на StoneFox Architects за трансформация.


ПРЕДИ: Банята за гости на филантропите Джон и Ейми Фелан в Аспен, Колорадо, е предоставена на StoneFox Architects за трансформация.

СЛЕД: Банята за гости на филантропите Джон и Ейми Фелан в Аспен, Колорадо, е предоставена на StoneFox Architects за трансформация.


ПРЕДИ: Спалнята за гости на филантропите Джон и Ейми Фелан в Аспен, Колорадо, е предоставена на StoneFox Architects за трансформация.

СЛЕД: Спалнята за гости на филантропите Джон и Ейми Фелан в Аспен, Колорадо, е предоставена на StoneFox Architects за трансформация.


ПРЕДИ: Всекидневна разположена в Манхатън Ъпер Уест Сайд е преосмислена от архитектите Джейн Сирис и Питър Кумбс и дизайнера Джейсън Бел.

СЛЕД: Всекидневна разположена в Манхатън Ъпер Уест Сайд е преосмислена от архитектите Джейн Сирис и Питър Кумбс и дизайнера Джейсън Бел.


ПРЕДИ: Трапезарията разположена в Манхатън Ъпер Уест Сайд е преосмислена от архитектите Джейн Сирис и Питър Кумбс и дизайнера Джейсън Бел.

СЛЕД: Трапезарията разположена в Манхатън Ъпер Уест Сайд е преосмислена от архитектите Джейн Сирис и Питър Кумбс и дизайнера Джейсън Бел.


ПРЕДИ: Спалнята в апартамента се превръща в зона за закуска в Манхатън Ъпер Уест Сайд е преосмислена от архитектите Джейн Сирис и Питър Кумбс и дизайнера Джейсън Бел.

СЛЕД: Спалнята в апартамента се превръща в зона за закуска в Манхатън Ъпер Уест Сайд е преосмислена от архитектите Джейн Сирис и Питър Кумбс и дизайнера Джейсън Бел.


ПРЕДИ: Главната баня на апартамента в Манхатън Ъпер Уест Сайд е преобразувана от архитектите Джейн Сирис и Питър Кумбс и дизайнера Джейсън Бел.

СЛЕД: Главната баня на апартамента в Манхатън Ъпер Уест Сайд е преобразувана от архитектите Джейн Сирис и Питър Кумбс и дизайнера Джейсън Бел.


ПРЕДИ: Семейна стая в “Гринуич Вилидж” от 19-ти век в Нейт Беркус е преработена с помощта на архитектурния дизайнер Карлос Хубер.

СЛЕД: Семейна стая в “Гринуич Вилидж” от 19-ти век в Нейт Беркус е преработена с помощта на архитектурния дизайнер Карлос Хубер.


ПРЕДИ: Дневна стая в “Гринуич Вилидж” от 19-ти век в Нейт Беркус е преработена с помощта на архитектурния дизайнер Карлос Хубер.

СЛЕД: Дневна стая в “Гринуич Вилидж” от 19-ти век в Нейт Беркус е преработена с помощта на архитектурния дизайнер Карлос Хубер.


ПРЕДИ: Кухня в “Гринуич Вилидж” от 19-ти век в Нейт Беркус е преработена с помощта на архитектурния дизайнер Карлос Хубер.

СЛЕД: Кухня в “Гринуич Вилидж” от 19-ти век в Нейт Беркус е преработена с помощта на архитектурния дизайнер Карлос Хубер.


ПРЕДИ: Стая за гости в “Гринуич Вилидж” от 19-ти век в Нейт Беркус е преработена с помощта на архитектурния дизайнер Карлос Хубер.

СЛЕД: Стаята за гости в “Гринуич Вилидж” от 19-ти век в Нейт Беркус е преработена с помощта на архитектурния дизайнер Карлос Хубер.


ПРЕДИ: Дамска баня в “Гринуич Вилидж” от 19-ти век в Нейт Беркус е преработена с помощта на архитектурния дизайнер Карлос Хубер.

СЛЕД: Дамска баня в “Гринуич Вилидж” от 19-ти век в Нейт Беркус е преработена с помощта на архитектурния дизайнер Карлос Хубер.


ПРЕДИ: Хол на къща в Манхатън на Кенет Уайз, реновиран от декоратора Лари Ласло.

СЛЕД: Хол на къща в Манхатън на Кенет Уайз, реновиран от декоратора Лари Ласло.


ПРЕДИ: Кухня на къща в Манхатън на Кенет Уайз, реновирана от декоратора Лари Ласло.

 

СЛЕД: Кухня на къща в Манхатън на Кенет Уайз, реновирана от декоратора Лари Ласло.


ПРЕДИ: Задния двор на градска къща в Гринуич Вилидж строена през 1850 г., принадлежаща на главен изпълнителен директор и съпруг на хедж фонд-мениджър, реновирана от архитекта Питър Пеннойер и интериорния дизайнер Шон Хендерсън.

СЛЕД: Задния двор на градска къща в Гринуич Вилидж строена през 1850 г., принадлежаща на главен изпълнителен директор и съпруг на хедж фонд-мениджър, реновирана от архитекта Питър Пеннойер и интериорния дизайнер Шон Хендерсън.


ПРЕДИ: Баня в “Гринуич Вилидж” строена през 1850 г., принадлежаща на главен изпълнителен директор и съпруг на хедж фонд-мениджър, реновирана от архитекта Питър Пеннойер и интериорния дизайнер Шон Хендерсън.

СЛЕД: Баня в “Гринуич Вилидж” строена през 1850 г., принадлежаща на главен изпълнителен директор и съпруг на хедж фонд-мениджър, реновирана от архитекта Питър Пеннойер и интериорния дизайнер Шон Хендерсън.


ПРЕДИ: Стълбището в дома на бижутерния дизайнер Иполит Ростаньо от 19-ти век в Бруклин, което е реновирано от архитектите Робин Елмсли Ослер и Кен Левенсън.

СЛЕД: Стълбището в дома на бижутерния дизайнер Иполит Ростаньо от 19-ти век в Бруклин, което е реновирано от архитектите Робин Елмсли Ослер и Кен Левенсън.


ПРЕДИ: Банята в дома на бижутерния дизайнер Иполит Ростаньо от 19-ти век в Бруклин, която е реновирана от архитектите Робин Елмсли Ослер и Кен Левенсън.

СЛЕД: Банята в дома на бижутерния дизайнер Иполит Ростаньо от 19-ти век в Бруклин, която е реновирана от архитектите Робин Елмсли Ослер и Кен Левенсън.


ПРЕДИ: Кухнята на последния етаж е превърната в офис в дома на бижутерния дизайнер Иполит Ростаньо от 19-ти век в Бруклин, който е реновиран от архитектите Робин Елмсли Ослер и Кен Левенсън.

СЛЕД: Кухнята на последния етаж е превърната в офис в дома на бижутерния дизайнер Иполит Ростаньо от 19-ти век в Бруклин, който е реновиран от архитектите Робин Елмсли Ослер и Кен Левенсън.


ПРЕДИ: Най-горният етаж на мезонет в Ъпер Йист Сайд е преобразуван от Джон Б. Мъри, архитектурна и дизайнерска фирма Cullman & Kravis.

СЛЕД: Най-горният етаж на мезонет в Ъпер Йист Сайд е преобразуван от Джон Б. Мъри, архитектурна и дизайнерска фирма Cullman & Kravis.


ПРЕДИ: Трапезарията на мезонет в Ъпер Йист Сайд е преобразуван от Джон Б. Мъри, архитектурна и дизайнерска фирма Cullman & Kravis.

СЛЕД: Трапезарията на мезонет в Ъпер Йист Сайд е преобразуван от Джон Б. Мъри, архитектурна и дизайнерска фирма Cullman & Kravis.


ПРЕДИ: Градинската тераса на мезонет в Ъпер Йист Сайд е преобразуван от Джон Б. Мъри, архитектурна и дизайнерска фирма Cullman & Kravis.

СЛЕД: Градинската тераса на мезонет в Ъпер Йист Сайд е преобразуван от Джон Б. Мъри, архитектурна и дизайнерска фирма Cullman & Kravis.


ПРЕДИ: Дневната на мезонет в Ъпер Йист Сайд е преобразуван от Джон Б. Мъри, архитектурна и дизайнерска фирма Cullman & Kravis.

СЛЕД: Дневната на мезонет в Ъпер Йист Сайд е преобразуван от Джон Б. Мъри, архитектурна и дизайнерска фирма Cullman & Kravis.


ПРЕДИ: Кухнята на мезонет в Ъпер Йист Сайд е преобразуван от Джон Б. Мъри, архитектурна и дизайнерска фирма Cullman & Kravis.

СЛЕД: Кухнята на мезонет в Ъпер Йист Сайд е преобразуван от Джон Б. Мъри, архитектурна и дизайнерска фирма Cullman & Kravis.


ПРЕДИ: Главната спалня на мезонет в Ъпер Йист Сайд е преобразуван от Джон Б. Мъри, архитектурна и дизайнерска фирма Cullman & Kravis.

СЛЕД: Главната спалня на мезонет в Ъпер Йист Сайд е преобразуван от Джон Б. Мъри, архитектурна и дизайнерска фирма Cullman & Kravis.


ПРЕДИ: Кухнята разположена в Майорка, Испания, е преосмислена от дизайнера Майкъл Смит.

СЛЕД: Кухнята разположена в Майорка, Испания, е преосмислена от дизайнера Майкъл Смит.


ПРЕДИ: Приемния салон на Кортни и Никълъс Стърн в резиденцията на “Гринуич Вилидж” от 19-ти век бе преработена не от кой друг, а от самия Робърт А. М. Стърн.

СЛЕД: Приемния салон на Кортни и Никълъс Стърн в резиденцията на “Гринуич Вилидж” от 19-ти век бе преработена не от кой друг, а от самия Робърт А. М. Стърн.


ПРЕДИ: Дневната на Ким и Адам Уайтсман в къщата на брега на езерото е преработена от Meyer и Meyer Architecture and Interiors and Ray Booth, Liz Thompson and Peter Fleming of McAlpine Booth and Ferrier Interiors.

СЛЕД: Дневната на Ким и Адам Уайтсман в къщата на брега на езерото е преработена от Meyer и Meyer Architecture and Interiors and Ray Booth, Liz Thompson and Peter Fleming of McAlpine Booth and Ferrier Interiors.


ПРЕДИ: Втората кухня на Ким и Адам Уайтсман в къщата на брега на езерото е преработена от Meyer и Meyer Architecture and Interiors and Ray Booth, Liz Thompson and Peter Fleming of McAlpine Booth and Ferrier Interiors.

СЛЕД: Втората кухня на Ким и Адам Уайтсман в къщата на брега на езерото е преработена от Meyer и Meyer Architecture and Interiors and Ray Booth, Liz Thompson and Peter Fleming of McAlpine Booth and Ferrier Interiors.


ПРЕДИ: Стълбището на Manhattan Triplex на Майкъл Хиртенщайн се трансформира с помощта на архитектурния дизайнер Томас Юл-Хансен и декоратора Ейми Лау.

СЛЕД: Стълбището на Manhattan Triplex на Майкъл Хиртенщайн се трансформира с помощта на архитектурния дизайнер Томас Юл-Хансен и декоратора Ейми Лау.


ПРЕДИ: В главния апартамент, зоната за отдих на Майкъл Хиртенщайн се трансформира с помощта на архитектурния дизайнер Томас Юл-Хансен и декоратора Ейми Лау.

СЛЕД: В главния апартамент, зоната за отдих на Майкъл Хиртенщайн се трансформира с помощта на архитектурния дизайнер Томас Юл-Хансен и декоратора Ейми Лау.


Сподели:Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn