КАЧЕСТВОТО Е В ОСНОВАТА НА ТОВА, КОЕТО ПРАВИМ
Нашите основни приоритети и методи за работа са:
Ориентиране към клиента – да удовлетворяваме всички изисквания на клиента, както настоящи, така и бъдещи;
Лидерство – този принцип се базира на това, че ръководителите ни на всички нива осигуряват изпълнението на целите на организацията, като и създадат подходяща вътрешна среда за това;
Привличане на персонала – хората са наш основен капитал и затова им осигуряваме възможности за изявяване на професионалните им способности, като по този начин акумулираме максимална полза и за двете страни;
Процесен подход – базира се на управлението на отделните дейности, като процеси, което е гаранция за постигане на по-голяма ефикасност на резултатите;
Системен подход на управление – управлението на взаимно свързаните процеси като система допринася за ефикасността на постигнатите резултати и изпълнение на целите на организацията;
Непрекъснато подобряване – въвеждаме мерки и правила за постоянно усъвършенстване на дейността. Основни инструменти за непрекъснатото подобряване са предприемането на ефикасни коригиращи и превантивни действия;
Вземане на решение, основано на факти – основа на прилагането на този принцип е ефикасността на нашите решения да се базира на подробен и изчерпателен анализ на данни и информация за съответните процеси;
Взаимно изгодни връзки с доставчиците – този принцип изисква прилагането на партньорски механизми в отношенията на организацията с доставчиците на продукти и услуги. Така взаимноизгодните отношения ни помагат да създаваме стойност.